[BH]Batak
Hack
today : | at : | safemode : ON
> / home / facebook / twitter / exit /
name author perms comment modified label

Untuk kali kedua dalam satu minggu, menyita Israel kawalan laman web bagi mereka yang mencari untuk menggodam laman web Israel, tiang pro-Israel fakta, video. asd Programmer Lasthackers 0 6:23 AM

Filename Untuk kali kedua dalam satu minggu, menyita Israel kawalan laman web bagi mereka yang mencari untuk menggodam laman web Israel, tiang pro-Israel fakta, video.
Permission rw-r--r--
Author asd
Date and Time 6:23 AM
Label
Action



Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera . Penggodam Anti-Israel berjaya sementara menurunkan laman web Pejabat Perdana Menteri dan Parti Likud, Maklumat Avnet Keselamatan dan Pengurusan Risiko syarikat berkata pagi Selasa.

"[Jabatan Perdana Menteri] Tapak mengalami serangan pada sambungan di antara pangkalan data dan pelayan web," kata Avnet itu Roni Becher. "Pada peringkat ini, kami tidak tahu bagaimana serangan itu dilakukan betul-betul, dan apa yang boleh dilakukan untuk mengelakkan ia."



Beliau menambah bahawa "dalam sekelip mata, kita lihat berpuluh-puluh percubaan untuk menggodam laman web dan menyerang Israel.

Berkaitan:
Aktivis siber Israel menyerang penggodam anti-Israel
Hacker ringkas kemalangan Pejabat Perdana Menteri, laman web Likud
Banyak maklumat telah dikeluarkan dalam talian, tetapi kebanyakan ia tidak mewakili satu pencapaian yang sebenar, kerana ia adalah kandungan lama yang telah tidak dikemaskini. "

Pelbagai laman web kerajaan juga nampaknya telah menjadi sasaran kumpulan penggodam Tanpa nama, seperti yang dinyatakan di akaun Twitter kumpulan yang digunakan untuk operasi, @ OPIsrael. Kumpulan itu mendakwa telah diturunkan laman rasmi seperti yang terdapat di Kementerian Kewangan, Kementerian Pertanian dan Kementerian Luar Negeri. Semua laman web yang kini kelihatan dan berjalan.

Sebelum serangan siber, Avnet menubuhkan sebuah bilik untuk memantau keadaan serangan ke atas laman-laman web Israel. Ia berkata pada Ahad bahawa setakat ini telah ada beberapa kebocoran yang ketara daripada laman web, tetapi secara umum, laman web yang terlibat adalah kecil dan tidak melabur dalam langkah-langkah keselamatan asas.

Pada hujung minggu dan pada hari Ahad, penggodam mendakwa telah dipecahkan kepada beratus-ratus Israel akaun Facebook, dan dikemas kini akaun Twitter mereka dengan senarai laman web Israel mereka berkata mereka telah digodam.

Menurut Becher, "ia seolah-olah bahawa ini adalah semata-mata serangan agak asas yang tidak luar biasa dalam kerumitan mereka ...

dan yang sesuai dengan kanak-kanak amatur. "

Laman web Yad Vashem, bagaimanapun, datang di bawah satu "serangan yang agak besar-besaran," kata Becher, sambil menambah bahawa ini adalah selaras dengan keputusan penggodam untuk memansuhkan berhampiran permulaan Holocaust acara Hari Peringatan. Laman web ini hanya turun buat sementara waktu.

Laman utama lain yang terjejas oleh Israel operasi Anonymous termasuk Pendidikan dia Kementerian.

Anonymous telah mengumumkan bahawa ia akan menyerang pada laman web Israel, mendakwa bahawa Israel telah cuba untuk menyekat akses internet untuk rakyat Palestin. Serangan, Anonymous berkata dalam pengumuman video dikeluarkan pada akhir Mac, adalah satu tindakan perpaduan dengan rakyat Palestin.


0 comments:

Post a Comment

 

Programmer Lasthackers © 2013 [BH] Batak Hack
Template Design by Programmer Lasthackers